neděle 15. června 2014

Vitariánství? (RAW food diet)

Tak jsme byla týden vitarián. Bolí mě hlava, svaly, mám tmavou moč, i když piju 3 litry denně. Chápu, že se moje tělo čistí, je to pecka, ale nic pro mě. Proč musím tak hrozně milovat maso?! :( .. Bylo to super nemuset nic vařit, už jsem z toho asi zlenivěla :D .. Ale poučilo mě to. Nebudu ovoce a zeleninu ohřívat. Budu jíst maso, mléčné výrobky, přílohy, ale ne brambory. Přidám si zeleninu a ovoce, nebudu se toho bát :) .. Nemusím přijímat tolik bílkovin, jak si všichni myslí, že je potřeba. Mléčné výrobky omezím na menší množství a pečivo vyřadím úplně. Možná  něco paleo a raw? :) Ještě na čisté vitariánství nejsem připravena, věřím, že to ke mě přijde.

Každopádně zkušenost to byla dobrá a cítím, že jsem se pročistila. Možná tohle budu provozovat každý víkend :)

Konečně mám doma sporttester a můžu se pustit do cvičení, možná si za chvíli půjdu zaběhat :)

To jen tak pro info. Majte sa :D


1 komentář: