pondělí 26. května 2014

Sparing parter, ten mi chybí!

Nejdřív ze všeho bych chtěla moc poděkovat za všechny připomínky, názory a kritiky. Když mi někdo řekne, co dělám špatně, půjde mi to rychleji a lépe:) Takže směle do toho a nebojte se mě zdupat !!

Chci sparing partnera, který by si se mnou o tom všem povídal, měřil síly, cvičil se mnou :/ Mám smůlu, všichni kolem mě buď žerou jako prasata a vypadají skvěle, nebo jsou zabraní! No co, vyvěsila jsem si leták v kauflandu :D :D

Dnešek byl pro mě nějak náročný. Ze školy jsem se připlazila a do cvičení se musela dokopat. K tomu se mi zničil sport tester :( Aspoň si můžu našetřit na nějaký krásný, růžový :D Už se na netu koukám, kolik za to vypláznu. :D Odkud máte svůj, pokud jeden vlastníte??

Snídaně: ovesné vločky (50 g) vařené na mléce,
banán, jablko, lžička burákového máslíčka
Svačina: knackenbrot, okurka, mrkev, sýr
Oběd: univerzální hnědá omáčka, knedlik, hovězí maso
(školní jídelna :/)
Svačina: (po cvičení) banán, activia bílá
Večeře: půl celozrnné bagetky, mozarella, rajčata


Ps: miluju endorfiny!!!!


3 komentáře:

  1. Já mám Sigmu PC 10.11, ale nevím, kde ho mamka kupovala :/ každopádně ho mají téměř všude. :) A je skvělý. :)
    Ubrala bych na ovoci, jinak to začíná být lepší. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám sigmu :) A je hrozně fajn, kupovala jsem ho přes net v Mall.cz, ale mívají ho třeba i v Elektroworldu a tak:) Jinak sparing partner by se mi také hodil, mám stejný problém. Cvičení mě samotnou sice baví, ale přítomnost někoho druhého by mohla být další motivací a nakopnutím :) Jídelníček vypadá hezky, nebála bych se přidat večer zeleninu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Leták mě pobavil :D Taky bych hrozně chtěla někoho, s kým to budu moct sdílet, kdo mě nakope, když se budu ládovat čokoládou, s kým bych se mohla bavit o jídle a cvičení..pořád a nepřišlo by mu to otravné :D No...třeba se to někdy splní ;) :D

    OdpovědětVymazat