čtvrtek 22. května 2014

Teplotní rekordy, cože?!!

Dneska jsem se spálila. A to jsem si myslela, že jsem dobře opalovací typ :D Hold první sluníčko je zrádné, teď už to vím. Příště snad neusnu s knihou Tolstoje na břiše (ne, že by byl nudný, jen mě to slunce zcela vyčerpalo!) na otevřeném prostranství s nechráněným rypáčkem. Nebo při 29.5 stupně příště ani nepolezu ven!

Maturitní týden zítřkem končí a pak přichází na řadu zase dlouhé sezení v té mučírně. 4 hodiny, budete mi chybět! Tímto blahopřeji všem maturantům, kteří to zvládli a držím palce těm, které to ještě čeká.

Co se týče dnešního jídelníčku a cvičení. HAHA. V tom teple je to o hubu. Když jsem začala svičit bootcamp challenge den druhý, nedokázala jsem to a po 5 minutách vypnula (slabochu!). Trénink jsem dokončila posilováním s 4 kg činkou a dnes si udělala takový chest day (proč mě činky baví víc, než kardio?!) Měla jsem šílenou chuť se schladit zmrzlinou, ale odolala jsem a dala si místo toho studené jablko.

Co jsem dneska vlastně jedla??
Snídaně: vejce na tvrdo, 2 knackenbroty,
plátek sýra a 2 plátky šunky, mrkev
Oběd: kuřecí maso, bramborová kaše
(školní jídelna)
Svačina: 2 rajčata, jablko, mozzarella,
jeden plátek clz toastu
Večeře: rýže, zelenina, kuřecí maso
Opravdu mě mrzí, že se musím stravovat ve školní jídelně, ale ze školy domů chodím kolem 4, někdy kolem 5 a to už je čas na svačinu! Krabičkové obědy si občas nosím,ale nemáme možnost ohřátí a zkrátka a dobře studený oběd není to pravé ořechové.

Slíbila jsem své centimetry a fotky. Možná neuvidíte velký rozdíl, ale já ho vidím a hlavně cítím. Mezi mou nečinností jsem pár kilo shodila a o to menší změna to pro vás bude. Navíc mi ochablo skoro veškeré mé svalstvo, ale jsem mesomorph, a tak jsem v optimismu a doufám v rychlé nabrání zpět! (:D :D :D)

Prsa: 105 cm
Pas: 86 cm
Břicho: 98 cm
Boky: 102 cm
Zadek: 104 cm
Stehno: 62 cm
Lýtko: 31 cm
Ruka: 39 cm
Krk: 38 cm




Jo, vím, že mám sexy spodní prádlo :D :D Ale na to jsem v tu chvíli ani nemyslela! :D



5 komentářů:

  1. Super jídelníček, jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jídelníček je super! :)
    Myslím, že snad každého baví více činky než kardio, ale zkrátka se nedá co dělat. Nějak se toho tuku zbavit musíme. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Četla jsem i minulý článek a podle popisu jsem čekala daleko horší fotky, vždyť na tom nejsi vůbec špatně! :) Hlavně vydrž, jdi si za svým a neřeš, jestli je léto nebo zima...přeci jde o to být zdravá, šťastná a spokojená ve svém těle. Jestli to bude trvat 3 měsíce nebo rok, na tom nezáleží, hlavní je, abys byla v pohodě, nic neuspěchala a dělala to s radostí :) budu držet palce!

    OdpovědětVymazat
  4. Mě baví více cardio :D haha, fotky ? jsi na tom dobře ;) ted makat

    OdpovědětVymazat
  5. Jíš skvěle.
    Dost tě obdivuju, asi bych neměla tu vůli.

    OdpovědětVymazat