neděle 25. května 2014

Sportovní víkend (jídelní víkend)

Jsem taková šikulka, že ten článek píšu podruhé -_- Komu se to už stalo, ruku nahoru!

Včera jsme jeli na výlet na kolech a pak měli přespávačku. No co vám budu povídat, spousta jídla a já neodolala. Nebudu ale řešit včerejšek, nebudu se litovat a přijdu k dnešku! Spálila jsem 608 kcal a to vím díky svému polofungujícímu sport testeru:D  

Nejlépe se mi cvičí podle videí na youtube, je to pro mě nejpohodlnější :3 


No a co jsem dnes jedla? :)

Snídaně: půlka melounu (♥♥♥)
Oběd: brambory, krkovička (obojí pečené ve vlastní šťávě),
rajče (velké jako moje hlava, přísahám!)
Svačina: mrkev, sýr, knackenbrot
Večeře: mozarella, rajčata

Už aby tady byl další cvičící den! Cítím se skvěle, nabitá energií, to je přece nejdůležitější, ne? :)



4 komentáře:

  1. máš krásný blog:) ale jídelníček už se mi tolik nelíbí.. k snídani samotné ovoce rozhodně ne, přidej komplexní sacharidy - vločky, musli, pečivo.. a blíkovinu - jogurt, tvaroh.. jen taková je správná cesta za vytouženou postavou:)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Ellie, máš tam toho máááálo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Cvičení skvělé, ale klidně jídla můžeš přidat. Ale vím, je to na každém, jak mu to vyhovuje!:-)

    OdpovědětVymazat