středa 26. března 2014

Běh+přejídání

Jo jo a zase jo přejedla jsem se až mi z toho bylo blbě, pozitivní ale je, že toho nebylo tolik jako vždycky. Vidím malé pokroky a už jsem si dokonce řekla DOST a šla běhat (až poté co mi přestalo být na zvracení)

Jsem strašná baba, ale nevzdávám se a zítra pokračuju směle dále.:)

Tyhle prostě jednou budou moje, a ne že ne..

Snídaně: 2 celozrnné toasty, arašídové máslíčko, banán,
zelený čaj
Svačinka: jablko (začínám si uvědomovat, že mi tahle svačina nestačí)
Oběd: polévka z luštěnin
Odpoledne: Špagety s mletým masem a bologneskou, 2 rohlíky,
sýr, 2 knackenbroty, musli, jogurt, banán
Cvičení: 6 km běh, posilování na břicho a ruce

Jak jsem řekla, kdysi jsem byla najednou schopná spořádat minimálně dvakrát tolik... 
A i tak jsem na sebe hrdá. Protože jsem si prostě šla zaběhat a teď se cítím šťastně a plná energie. 

3 komentáře:

  1. Ahojky, bojovnico! :-)
    Já jsem se nepřejedla už dlouho, ale v minulosti se mi párkrát stalo, že jsem se pak na to vykašlala a jedla jako prase celý den. Hrozný kolotoč. :-( Nejlepší je vytrávit a vyřešit to jako ty - pohybem. ;-)
    No ty nudle se mně fakt povedly. :-D Bylo mi doporučeno dlouho restovat a přidávat sojovku po kapkách - žádné velké kulinaření, ale mňam. ;-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty botky vypadají opravdu skvěle!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Však si z toho nic nedělej, navíc když jsi šla běhat, částečně jsi to odčinila. Nebo odčinila-to je asi špatně řečeno, protože za tohle by se na sebe člověk zlobit neměl...nejsme stroje :) Nicméně chápu, že Ti to nedělá dobře a brzdí to pokroky, je ovšem skvělé, že se Ti podařilo zredukovat množství jídla, které spořádáš. Mám takový pocit, že jíš málo dopoledne, mně by jen jablíčko a polévka na oběd rozhodně nestačila, zkus tedy zvednout mnosžtví jídla dopo, abys předešla přejedení v odpoledních hodinách. Budu držet palce :))
    P.S.: Ty boty jsou <3

    OdpovědětVymazat