čtvrtek 20. března 2014

New style, New decision, New me.

Zašla jsem do obchodu a nakoupila si nový šatník. Už mi chybí jen nějaké jarní botičky a věci na cvičení, ale nejsem žádnej boháč, takže si ještě musím počkat :D Tady je ten nový styl. :D
Taky začnu fotit jídlo, i když to bude poměrně nekvalitní :D

New decision?? Cože, už zase? Co ta blondýna zas mele.. Jo, možná mi to zase nevyjde. Určitě mi to nevyjde. :D Každopádně jsem smazala všechny příspěvky a začnu nanovo. Bez blogu mi to nešlo a s blogem jsem se vážně držela. Jsem totiž schopná do sebe nacpat tuny a tuny jídla. Brečím, že je mi už špatně, ale stejně do sebe tlačím nutellu po lžičkách. Jako třeba včera. Já chci jíst zdravě a většinu dne se mi to fakt daří! Ale pak přijde TA chvilka a já jsem úplně jako vyměněná. Potom se mi už ani cvičit nechce, a tak radši brečím ve sprše. Ne,ne. Už mě to fakt nebaví :) Budu se snažit sem psát všechno. Včetně svých chvilek. Snad to vydržím co nejdýl :D Příští pátek jdu na ples(s kámoškama:D).. V těch šatech chci vypadat aspoň "normálně" .. Jo, vím, začala jsem brzo :D  Vím. :D :D Aspoň nebudu tak nafouklá. :D CO UŽ :D

Snídaně: Banánovo buráková ovesná kašička
 se skořicí a ovocný čaj (bez cukru)
Svačinka: pomeranč
Oběd: 2 mini tortilky a mexická směs
(Fuj, školní jídelna. Od září už si budu vařit sama.)
Sváča: 2 knackenbrot, sýr a rajčátka
Večeře: vajíčko,1/2 celozrné bagetky, okurka, paprika, rajčátka

Cvičení: youtube videa, běh (nebo spinning)

Snad to dneska vydržím, když už jsem si sestavila takový hezký jídelníček :)

3 komentáře: