pondělí 31. března 2014

My day+ before pictures

Tak jsem se konečně přinutila vyfotit a abych pravdu řekla, než jsem se rozhodla to sem opravdu hodit uběhl nějaký ten pátek...
Chci být opálená, bronzová a chci léto a teplo a MELOUN!!! Už to přichází :3
Tento víkend byl ve znamení plesu, afterparty a afterafterparty :D A toho jídla, fuj :D
Mimochodem dneska odpoledne to na mě zase přišlo, ale pozor pozor konečně se lepším!!!:D. Opravdu toho jídla dopoledne musím přidat:) Dám si říct.




Snídaně: zelenina, zelený čaj, šunka, 2 plátky hermelínu, clz bagetka
Svačinka:  banán 
Oběd: Hovězí polévka s hvězdičkama, rýže, půl kyselé okurky,
trošku vodovato-hnědé omáčky, puding (jídelna)
Sváča: mozarella, rajče, clz bagetka
Večeře: 2 párky, okurka
Mimo: (odpoledne) musli, bílý jogurt,
4 ovesné sušenky, ruská zmrzlina


Cvičení:
20 minut spinning
10 Minute Abs Workout

Jako, upřímně jsem spokojená, že jsem se k tomu cvičení dokopala a že jsem nesnědla třeba 3,4,5 zmrzlin. Že jsem si nedala ty perníčky co máme v chlebníku, že jsem si nedala bílé rohlíky, které tak miluju.

Do dovolené zbývá: 76 DNÍ  už se to blíží a já chci mít bombové tělo :3

Slibované fotky:




3 komentáře:

  1. Postavou jsme si hodně podobné :))

    OdpovědětVymazat
  2. Chce to jen vyrvat, zakousnout se a nebát se, však Ty to zvládneš! :) Jen bych si nestanovovala cíl bombové tělo do dovolené, ale spíše zdravé, dobře vypadající a fit tělo po zbytek života :))

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě to zvládneš, jen to chce vytrvat ;-)

    OdpovědětVymazat