neděle 23. března 2014

Domácí celozrný pita chléb, tzatziki:)

Dnešek byl ve znamení "hladovky" kdy jsme si ráno dala snídani a večer úžasnou večeři. Bohužel jsem nestíhala, nebylo to záměrné:)...

Rozhodla jsem se, že si udělám nějakou netradiční večeři a jen tak se neodbyju houskou se sýrem:)

Volba byla jasná, v Řecku jsem se téhle dobroty nemohla nabažit, a tak jsem si udělala celozrnou variantu:)

Recept je opravdu jednoduchý, zvládne to úplně každý :)


Na 4 takovéhle krasavice budete potřebovat: 
190 g mouky (já dala celozrnou)
95  ml vlažné vody
čajová lžička oleje 
čajová lžička sušeného droždí
½ lžičky soli 


Postup: 
1. smícháte všechno :D, hnětete alespoň 5 minut, necháte 1 hodinu kynout
2. rozdělíte na 4 části, uděláte z nich kuličky, potřete trochou oleje a necháte kynout dalších 15 minut
3. předehřejete troubu na 230 stupňů
4. uděláte placky asi 15 cm velké, přikryjete potravinovou folií a necháte dalších 15 minut kynout
5. placky dáte do trouby a necháme je tam 6 minut :) 

A voilá, bon apétit :))) 

1 komentář: